Dromen, durven, doen...




Twee jaar geleden liep ik hier. 





Op Pena de Francia, een pelgrimsroute in Spanje. Het was bloedheet, ik was flink vermoeid, maar het was vredig en mss wel de mooiste dag van mn leven. Ik ontdekte daar dat ware stilte, echte stilte, diep in jezelf, ontzettend krachtig is. Ik voelde met heel mijn hart hoe helend, voedend en inspirerend die stilte in jezelf kan zijn.
Een jaar later ging ik weer naar Spanje om op een meditatie-en yogacentrum te werken. En nu, weer een jaar later, heb ik de opleiding voor mindfulnesstrainer afgerond (met een 9,2 als eindcijfer😳) en heb ik de prachtige 200 uur hatha yoga teacher training van Arhanta yoga afgerond. 

Aterra coaching & mindfulness.. en nu dus ook yoga. Dromen, durven, doen!
Ik ben er stil van.
Stilte zal een waardevolle plek in mijn lessen krijgen🙏

Two years ago I walked this pilgrimspath (Pena de Francia) in Spain. It was tough and rough. But it was a very peaceful and maybe the most happy day of my life. Because of the powerful inner strength I felt inside of me, caused by silence and peace within me.
A year ago, I went back to Spain to work at a meditation and yogacenter. And now, this summer, I completed my MBCT and the 200hours Hatha Yoga Teacher Training at Arhanta Yoga Ashrams.
I am grateful.
Silence will guide my lessons🙏





Geen opmerkingen: